Weekendul ofertelor excelente - economisiți până la 25% la produsele selectate!

Retailer European 17 țări din Europa

Autentificare

Returnări și Restituiri

Noi suntem încrezători că veți fi complet satisfăcuți de produsele noastre. În cazul puțin probabil că doriți să returnați ceva, vom trata solicitarea dvs. în cel mai util timp.

Recent ne-am actualizat și politica de returnări, ca să facem dorințele dvs. cât mai ușor de îndeplinit.

Oferim opțiunea de returnare de 30 zile fără a vă adresa întrebări pentru orice produs cu ambalajul intact.

Garanții

Toate produsele comercializate de Maternia s.r.o au garanții comerciale privind conformitatea produselor. Produsele sunt toate noi și sunt importate de la mai mulți furnizori cu care Maternia s.r.o colaborează. Furnizorii sunt mari producători autorizați de nivel internațional.

Maternia s.r.o. este înregistrată la Instituția de Stat pentru Controlul Produselor Medicale din Republica Cehă (SUKL), cu numărul 047458.

Garanţia produselor achiziţionate se acordă în conformitate cu legile în vigoare la data cumpărării. Maternia s.r.o respectă drepturile consumatorului în conformitate cu prevederile DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, care poate fi accesată AICI.

Informații despre regulile UE cu privire la comercializarea, expedierea, livrarea, returnările și garanțiile oferite de către Maternia, s.r.o. se află la această pagină web.

Soluționarea online a litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă de acces liber pentru soluționarea conflictelor on-line dintre client și noi, fără a fi nevoie să recurgă la instanțele judecătorești prin intervenția unei terțe părți, numită Organul de soluționare a litigiilor, care acționează ca intermediar între cei doi. Puteți obține mai multe informații aici

Cum se schimbă un produs cu ambalajul intact

Dacă doriți să schimbați o cutie de lentile de contact cu ambalajul inact, trimiteți-l la noi și noi vă vom trimite lentile noi imediat. Dacă vi s-a schimbat prescripția, puteți profita de politica noastră garanția de înlocuire de 365 de zile.

Cum procedați dacă a ajuns coletul deteriorat

Dacă produsul este deteriorat și v-ați dori să primiți alt produs în loc, trebuie doar să ne informați despre asta. Nu e nevoie să ne trimiteți bunul deteriorat. Trimiteți-ne un e-mail la returnari@lentiamo.ro și ne ocupăm noi de restul.

Dacă vă doriți banii restituiți, din cauza că lentilele au fost deteriorate, vă rugăm să ni le trimiteți într-un suport cu soluție, împreună cu cutia lor și o copie imprimată a confirmării comenzii.

Indiferent de motiv, vom trimite un curier la Dvs pentru a ridica pachetul fără ca Dvs să suportati niciun cost

Reclamații

Dacă aveți probleme legate de o comandă și doriți să vă exprimați părerea în scris sau telefonic, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită prin email la info@lentiamo.ro sau apelând gratuit la 0800 400 156. Ce­rințele dumneavoastră vor fi procesate în maxim o oră după expedierea email-ului.

Pentru a completa formularul de reclamație cu toate informațiile si fotografiile necesare, dați click pe dreptunghiul roșu de mai jos


Completați formularul de reclamație