4,8 Evaluare

Autentificare

Returnarea bunurilor în termen de 30 de zile

Dacă sunteți un client Lentiamo, aveți întotdeauna dreptul de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la data achiziției, deși legea indică o perioadă mai scurtă, de 14 zile.

Puteți returna lentilele de contact și ochelarii fără să fie nevoie să ne spuneți motivul.

Lentilele de contact colorate nu pot fi returnate pentru nemulțumiri cu privire la culoare.

 

Notificarea de returnare poate fi trimisă prin intermediul acestui formular:

Completați formularul de returnare

Dacă vă este mai ușor, puteți suna gratuit 031 229 7778 sau trimite un e-mail la returnari@lentiamo.ro, informându-ne că doriți să faceți retur. Vă sugerăm să adăugați detaliile comenzii dvs., numărul ei cât și numărul LOT al produsului (nu se aplica ochelarilor). Dacă produsul prezintă un defect vă rugăm atașați și o poză reprezentativă. Orice retur trebuie trimis în maxim 30 zile după ce ați primit comanda.

Retur gratuit și ușor de efectuat

După ce ați trimis cererea prin intermediul formularului, vă vom contacta pentru a vă oferi detaliile pentru retur.

Vom comanda curier GLS care să ridice gratuit de la Dvs coletul a doua zi lucrătoare.

În cazul în care produsul returnat este deteriorat, cu semne de uzură, ochelarii de soare sau etuiul/ accesoriile sunt deteriorate sau lipsesc, sau cutia originală a lentilelor a fost desfăcută (iar produsul nu poate fi vândut ca și produs nou) vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi doar o rambursare parțială sau să o refuze, în funcție de amploarea evaluată a daunelor.

Toate retururile trebuie să fie făcute în termen de 30 zile de la primirea comenzii dvs.

În cazul în care cererea dvs. se încadrează în această politică, rambursarea contravalorii produsului se va face printr-o metodă agreată de comun acord: rambursarea contravalorii produsului prin metoda inițială de plată, adăugarea de credit în contul dvs.de client Lentiamo sau schimbarea bunurilor în termen de 14 zile de la sosirea comenzii în depozitul nostru.

Dacă ați achitat ramburs, vă rugăm să ne menționați contul IBAN, banca și numele titularului de cont.

Ce produse pot fi returnate

În caz unui retur (cu excepția cazului în care este vorba de o returnare pe motiv de reclamație privind calitatea produsului) produsele pot fi returnate în ambalajul lor original, corect ambalate, nedeteriorate sau nepătate, împreună cu toate accesoriile. Pentru returnarea ochelarilor de vedere, de soare sau protecție pentru calculator, vă rugăm să vă asigurați că verificați următoarele: trebuie să fie în starea lor inițială, inclusiv toate accesoriile (lavetă de curățare și cutie), și certificatul de autenticitate.

Lentilele de contact pot fi returnate numai dacă ambalajul este intact, sigilat și nu prezintă marcaje scrise de mână pe ambalaj.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul nostru Termeni & Condiții.