Returnarea bunurilor în termen de 30 de zile
Dacă sunteți un client Lentiamo, aveți întotdeauna dreptul de a returna bunurile în termen de 30 de zile de la data achiziției, deși legea indică o perioadă mai scurtă, 14 days.
Perioada de 30 de zile include 14 zile pentru a rezilia contractul și 14 zile pentru a trimite bunurile înapoi la comerciant, fiecare dintre aceste doua termene fiind de cel mult 14 zile. Acceptăm returnarea lentilelor de contact, ochelarilor de soare sau a altor accesorii doar în ambalajul lor original, întreg și nealterat. Excepție se face în cazul în care produsul este defect și doriți să faceți o plângere.
Puteți returna lentile de contact și ochelari fără să fie nevoie să ne spuneți motivul.
Lentilele de contact colorate nu pot fi returnate pentru nemultumiri cu privire la culoare.
Notificarea de returnare poate fi trimisă prin intermediul acestui formular:
Completați formularul de returnare
Dacă vă este mai ușor, sunați echipa Serviciului pentru Clienți și ne puteți informa despre returnarea produsului la telefon. Sunați gratuit la 0800 400 156. sau trimiteți un e-mail la returnari@lentiamo.ro, informându-ne că doriți să returnați produsul sau întreaga comandă. Vă sugerăm să adăugați detaliile comenzi dvs., numărul ei cât și numărul LOT al produsului (nu se aplica ochelarilor). Dacă produsul prezintă un defect vă rugăm atașați o poză reprezentativă deasemenea. Acest e-mail trebuie trimis în maxim 30 zile după ce ați primit confirmarea comenzii. Dacă perioada de 30 zile se termină într-o zi de week-end sau zi de sărbătoare națională, în care nu se lucrează, următoarea zi lucrătoare va fi acceptată
Retururi ușor de efectuat și gratuite
Motivele unei returnări pot fi:
- prescripția dvs s-a schimbat între timp și ați dori să shimbați produsul/produsele
- nu sunt satisfăcut(ă) de calitatea cumpărăturilor mele
- ochelarii de soare nu mi se potrivesc
- m-am răzgândit și doresc să returnez
- produsul expiră înainte ca eu să îl pot folosi
- produsul prezintă un defect
- am greșit comanda
Ce trebuie să faceți dacă pachetul ajunge deteriorat
Dacă pachetul dvs. conține bunuri deteriorate și doriți să le înlocuiți, trebuie doar să ne anunțați. Nu trebuie să ne trimiteți produsul deteriorat, completați doar formularul de reclamație de mai jos, iar noi vom rezolva restul. Dacă preferați să vă fie rambursat prețul pentru produsele deteriorate, ne puteți, de asemenea, anunța în formularul de reclamație!
După ce ați trimis cererea prin intermediul formularului, Serviciul nostru pentru clienți vă va contacta pentru a vă oferi detaliile pentru retur.
Vom comanda curier GLS care să îi ridice de la Dvs gratuit a doua zi lucratoare. Vă va spune că livrarea se face pentru FROGMAN s.r.o., curierul nostru internațional. Trebuie doar sa impachetați produsul pe care doriți să îl returnați într-o cutie de carton (eventual cea în care i-am trimis) iar curierul se va ocupa de etichetare.
În cazul în care produsul returnat este deteriorat, cu semne de uzură, ochelarii de soare sau etuiul/ accesoriile sunt deteriorate sau lipsesc, sau cutia originală a lentilelor a fost desfăcută (iar produsul nu poate fi vândut ca și produs nou) vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi numai o rambursare parțială sau să o refuze, în funcție de amploarea daunelor, evaluată de vânzător.
Relaxați-vă și așteptați restituirea banilor dvs. sau schimbul produsului.
Toate retururile trebuie să fie trimise în termen de 30 zile de la primirea comenzii dvs.
În cazul în care cererea dvs. se încadrează în această politică, rambursarea contravalorii produsului se va face printr-o metodă agreată de comun acord: Rambursarea contravalorii produsului prin metoda inițială de plată, vom crea un credit în contul dvs. Lentiamo sau vom schimba bunurile în termen de 14 zile de la sosirea comenzii dvs. de returnare în depozitul nostru.
Dacă se va alege rambursarea prin bancă, vă rugăm să ne menționați contul IBAN, banca și numele titularului de cont.
Ce produse pot fi returnate
În caz de retragere (și anume, cu excepția cazului în care este vorba de o returnare pe motiv de reclamație privind calitatea produsului) produsele pot fi returnate în ambalajul lor original, corect ambalate, nedeteriorate sau nepătate, împreună cu toate accesoriile. Pentru returnarea ochelarilor de vedere, de soare sau protecție pentru calculator, vă rugăm să vă asigurați că verificați următoarele: trebuie să fie în starea lor inițială, inclusiv toate accesoriile (lavetă de curățare și cutie), și Certificatul de autenticitate.
Lentilele de contact pot fi returnate numai dacă ambalajul este intact, sigilat și nu prezintă marcaje scrise de mână pe ambalaj.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul nostru Termeni & Condiții.
Pentru orice alte detalii privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.