Puteți comanda și la telefon: 0800 400 156

Retailer European 16 țări din Europa

Autentificare

Cum comandați

Ai întrebări despre comanda ta la Lentiamo? Aici vei găsi o listă detaliată cu răspunsuri la întrebările tale. Dacă nu găsești răspunsul, te vom ajuta cu plăcere. Ne poți contacta prin e-mail (info@lentiamo.ro), telefon (0800 400 156) sau Facebook (https://www.facebook.com/Lentiamo.ro/).

Comanda la Lentiamo

Cum pot comanda? Procesul comenzii în pași
  1. Alege marca lentilelor, soluția sau ochelarii de soare preferați.
  2. Selectează parametrii lentilelor, așa cum este trecut în prescriția de la medicul oftalmolog.
  3. Adaugă în coșul de cumpărături și plătește comanda.
Am nevoie de un cont pentru a comanda ceva?

Când plasezi o comandă pentru prima dată, un cont este creat pentru tine. Acest lucru va facilita plasarea unei comenzi data viitoare!

Un produs/ dioptria mea nu este în stoc! Ce pot face acum?

Nu-ți face griji. Încă poți plasa comanda. Te vom informa despre data la care așteptăm să primim produsele de la producător. Îl vom expedia imediat ce întreaga comandă va fi în stoc sau putem împărți comanda pentru tine, fără costuri suplimentare de transport.

Toate prețurile includ TVA?

Da, toate prețurile menționate includ TVA.

Am o garanție la achizițiile mele?

Toate produsele noastre au o garanție legală în conformitate cu legile aplicabile. Garanția legală înseamnă că un produs este sau trebuie să fie ceea ce consumatorul. Pentru unele produse, există o garanție suplimentară contractuală de calitate. Acest lucru se aplică dacă durata de viață a produselor este indicată pe ambalaj, în instrucțiunile care însoțesc produsul sau în publicitate în conformitate cu alte dispoziții legale. În acest caz, ne vom asigura că produsul este potrivit pentru utilizare normală sau își păstrează proprietățile obișnuite pentru o anumită perioadă de timp.

Cum pot anula sau modifica comanda?

Puteți anula sau modifica comanda în orice moment înainte de expediere. Vă rugăm să ne contactați la info@lentiamo.ro sau sunați-ne și vom fi bucuroși să vă ajutăm. Vă rugăm să rețineți că expediem toate comenzile la ora 12:15, așa că solicitarea trebuie să aibă loc înainte de acastă oră.

Pot comanda lentile doar pentru un singur ochi?

Da, puteți comanda lentile pentru un singur ochi. Puteți selecta 0 cutii pentru un ochi atunci când completați parametrii și completați detaliile pentru celălalt ochi. Astfel comandați lentile doar pentru ochiul drept sau stâng.

Trebuie să-i spun medicului meu oftalmolog că îmi comand lentilele online?

Nu, nu este nevoie să-l informezi că îți comanzi on-line lentilele.

Ce informații trebuie să completez?

Informațiile pe care trebuie să le completezi pot fi găsite pe prescripție. În funcție de tipul de lentile de care ai nevoie, va trebui să furnizezi informațiile corecte. Poți găsi mai multe informații despre prescriție și detaliile ei pe această pagină.

Cum folosesc un cod de reducere?

În coșul de cumpărături, poți bifa căsuța „Obțineți reducerea promoțională” și introduce codul de reducere pe care îl ai. Dă clic pe „Verificați” și sistemul va adăuga reducerea valabilă.

Aveți o reducere de grup?

Sunteți parte dintr-un grup de minim 10 persoane în compania în care lucrați și sunteți interesați să achiziționați lentile de contact cu discount? Lentiamo vă oferă un discount de 10%. Ne puteți scrie oricând și sunetm bucuroși să va oferim mai multe informații.

Plată

Ce modalități de plată pot alege?

La Lentiamo puteți plăti în siguranță cu un card de credit sau de debit sau ramburs, la primirea coletului. Puteți găsiți toate informațiile despre metodele de plata aici.

Pot reveni la pașii anteriori în timpul plății sau ar trebui să salvez pentru a finaliza comanda mai târziu?

În timpul etapelor 1, 2 și 3 ale procesului de comandă, puteți reveni la etapele anterioare. Dacă faceți clic pe „Confirmare comandă” în pasul 3, comanda dvs. este plasată și nu vă puteți întoarce. Comanda va trebui plătită acum. Dacă doriți să vă întoarceți și să schimbați ceva, vă rugăm să ne contactați.

Când și cum primesc factura?

Noi respectăm mediul înconjurător și dorim să lucăm cât mai sustenabil posibil. Pentru a reduce risipa de hârtie, trimitem facturile digital.

  1. PDF în confirmare
  2. Secțiunea clienți
  3. Doriți factura tipărită? Printați PDF-ul sau bifați căsuța în timpul comenzii.
Pot primi factura în numele companiei mele?

Da, puteți introduce detaliile companiei pe factură în timp ce introduceți datele dvs. personale pe comandă.

Pot înregistra costurile cu societatea de asigurări de sănătate?

Unele asigurări de sănătate restituiesc (parțial) costurile lentilelor de contact. Puteți trimite factura către compania de asigurări de sănătate pentru a declara costurile.

Cum este garantată securitatea plății mele?

Vei fi redirecționat către Gateway securizat 3D. Informațiile de plată sunt procesate direct de aplicația gateway, iar transferul de date de pe computer este securizat printr-un algoritm criptat.

Expediere și livrare

Trebuie să plătesc pentru transport?

În situația în care comanda dvs. depășește 199 Lei, livrarea este gratuită! Dacă veți comanda o pereche de ochelari de soare, livrarea este întotdeauna gratuită. Puteți afla mai multe informații privind metodele de livrare și costurile aferente, pe această pagină.

Cât durează pentru comanda mea să fie trimisă sau primită?

Expediem toate coletele la 15:10, deci asigurați-vă că finalizați comanda până la aceast moment. De obicei, termenul de livrare este de 2–3 zile lucrătoare după ziua expedierii. Puteți găsi toate informațiile despre metodele de livrare pe această pagină.

Cum îmi pot urmări coletul?

Puteți urmări coletul în comanda dvs. în secțiunea client (comanda nr., urmărirea comenzii)

Nu am primit comanda. Ce pot face?
  1. Verificați numărul coletului / codul de urmărire în secțiunea client
  2. Contactați serviciul nostru pentru clienți. Vom fi fericiți să vă ajutăm.

Returnări & Înlocuiri

Cum pot returna comanda?

Puteți returna orice produs comandat de la noi în termen de treizeci (30) zile lucrătoare de la primirea comenzii. Cu excepția cazului în care produsul este defect, putem accepta doar lentilele de contact, soluțiile, picăturile pentru ochi și accesoriile în pachetul lor original, nedeteriorate. Găsiți mai multe informații despre această procedură pe pagina noastră Politica de returnare.

În cât timp pot să returnez un articol?

Toate returnările trebuie făcute în termen de treizeci (30) zile lucrătoare de la data primirii comenzii. În mod alternativ, puteți contacta echipa noastră de serviciu pentru clienți la 0800 400 156 și ne puteți informa despre retur prin telefon sau ne puteți trimite un email la returnari@lentiamo.ro.

Returnarea este gratuită?

Returul este întotdeauna gratuit. Contactați echipa noastră de asistență pentru clienți. Dacă aveți nelămuriri, suntem bucuroși să vă ajutăm.

Ce pot face dacă am un produs greșit sau deteriorat? Dacă pachetul conține produse greșite sau deteriorate și doriți să le înlocuiți, informați-ne. Completați formularul de contact sau trimiteți-ne un e-mail la returnari@lentiamo.ro și ne vom ocupa noi de restul.
Prescripția mea s-a schimbat. Pot schimba lentilele vechi?

Dacă ați achiziționat lentile de contact de la Lentiamo.ro anul trecut și nu mai sunt potrivite din cauza unei modificări a prescripției , puteți să le returnați în schimbul lentilor care se potrivesc cu noua rețetă. Aflați dacă sunteți eligibil pentru garanția înlocuirii de 365 de zile.

Când și cum îmi primesc banii înapoi după ce am returnat un produs?

Dacă solicitarea dvs. respectă condițiile de returnare, vă vom rambursa contravaloarea în contul dvs. bancar în termen de 14 zile de la data primirii coletului în depozitul nostru. Dacă ați achitat ramburs, la primirea coletului, va rugăm să ne trimiteți datele contului IBAN in care vă putem returna suma plătită. În mod alternativ, puteți alege să creditați contul de client Lentiamo cu suma corespunzătoare și să îl folosiți pentru o următoare comandă.

Este posibil să schimbați și să returnați imediat articolul? În funcție de caz, este posibil. Pentru unele retururi, depozitul nostru trebuie să verifice dacă produsele sunt defecte sau nu, pentru a determina dacă respectați condițiile de returnare. În acest caz, ar putea dura ceva mai mult până vă putem trimite un produs nou.
Ce ar trebui să fac dacă am o reclamație cu privire la un produs?

Dacă aveți o reclamație cu privire la produsele sau serviciile noastre, ne puteți contacta prin intermediul formularului de reclamație. Veți primi un răspuns de la noi după primirea reclamației.

Dacă nu sunteți de acord cu soluția sau dacă nu putem găsi împreună o rezolvare, puteți trimite o plângere către Comitetul de arbitraj prin intermediul Platformei europene ODR. Comisia Europeană oferă o platformă cu acces gratuit pentru soluționarea conflictelor online dintre client și noi, fără a fi nevoie să mergem în instanță, printr-o terță parte, așa-numitul Organ de soluționare a litigiilor, care acționează ca un intermediar între cei doi. Aici puteți obține mai multe informații despre site-ul web de soluționare online a litigiilor. Puteți completa formularul nostru aici.

Lentile de contact

Pot încerca lentile noi?

Da, puteți trece la lentile noi, dacă doriți. Pentru unele produse, descrierea indică faptul că este posibil să treceți la alte lentile. Vă rugăm să rețineți, însă, că lentilele de contact nu sunt disponibile numai în dimensiuni diferite, ci și în materiale diferite, în funcție de producător. Prin urmare, vă recomandăm să discutați cu medicul dvs. oftalmolog înainte.

După cum știți deja, dimensiunea lentilelor trebuie să se potrivească corect ochilor dvs. pentru a vă îmbunătăți vederea. Verificați acest tabel comparativ de specificații pentru Raza de Curbura & Diametru unde puteți compara diferențele de diametru, rază de curbură și alți parametri ai diferitelor lentile de contact. Dacă doriți să schimbați tipul de lentile sau marca pe care o purtați, opticianul dvs. este consilierul perfect. Cu toate acestea, echipa noastră de servicii pentru clienți va fi încântată să vă ofere informații despre lentilele de contact și despre cum să le utilizați.

De ce lentilele sunt mai ieftine decât la magazinul de optică?

Suntem în legătură cu producătorii și cumpărăm lentile de contact în cantități mari. Prin urmare, putem oferi lentilele la prețuri mai mici decât în magazinele de optică.

Pot să dorm cu lentilele aplicate?

Depinde de tipul lentilelor de contact pe care le purtați și de ceea ce v-a spus opticianul, dar, în general, nu este recomandat să vă dormiți cu lentilele de contact aplicate. Vreți să știi de ce? Puteți găsi toate informațiile în acest articol despre dormitul cu lentile de contact aplicate.

Ce lichid pot folosi pentru a-mi curăța lentilele?

Singurul lichid pe care ar trebui să-l utilizați pentru curățarea și dezinfectarea lentilelor de contact este soluția pentru lentilele de contact. Nu curățați și nu clătiți lentilele de contact cu apă de la robinet, apă fiartă sau orice alt lichid. Vă rugăm să rețineți că fiecare soluție are calități și capacități ușor diferite. Cea mai importantă întrebare este: ce funcționează cel mai bine pentru ochii tăi? Cereți întotdeauna sfatul opticianului dvs., aruncați o privire la ghidul nostru pentru lentilele de contact și verificați pachetele economice.

Prescripția

Am nevoie de o prescripție?

Dacă doriți să cumpărați lentile de contact de la Lentiamo, puteți obține lentile fără prescripție medicală. Deoarece lentilele de contact sunt produse medicale care, dacă sunt cumpărate incorect, vă pot deteriora grav ochii, ar trebui să le cumpărați numai în urma recomandării medicului. Puteți obține o prescripție pentru lentilele de contact la un optician sau medic oftalmolog.

Cum interpretez prescripția?

Informațiile pe care trebuie să le completați pentru cumpărarea lentilelor pot fi găsite în prescripția dumneavoastră. Prin urmare, trebuie să completați parametrii menționați. Puteți găsi mai multe informații despre prescipție și detaliile acesteia pe această pagină.

Cât de des ar trebui să-mi verific ochii?

Vă recomandăm să faceți un examen de ochi la fiecare 6–12 luni pentru a vă asigura că parametrii sunt încă valabili. În acest fel puteți fi absolut sigur că lentilele de contact pe care le cumpărați se vor potrivi perfect. Ajustările sunt foarte importante, având în vedere că vederea se poate schimba de mai multe ori pe parcursul vieții, așa că nu uitați să vă verificați ochii în mod regulat.

Prescripția mea pentru lentile de contact este aceeași cu cea pentru ochelarii de vedere?

Nu, prescripția nu este aceeași. Dacă purtați ochelari de vedere dar doriți să încercați lentile de contact, vă rugăm să mergeți la opticianul dvs. pentru a obține o rețetă pentru lentile. Pe o prescripție pentru lentile veți găsi specificații enumerate separat pentru fiecare ochi, deoarece acestea pot avea nevoi diferite. După primirea rețetei, puteți începe să comandați lentilele aici.

Contul meu Lentiamo

Cum pot crea (gratuit) un cont?

Un cont va fi creat automat pentru dvs. atunci când efectuați o comandă pentru prima dată. O vom face noi pentru dvs. și este gratuit. În acest fel vă puteți bucura de toate avantajele pe care le oferim clienților noștri!

Cum funcționează schema de bonusuri?

Oricine își dorește accesorii pentru a facilita purtarea lentilelor de contact. Pentru a vă mulțumi pentru loialitatea dvs., vă oferim puncte bonus cu fiecare achiziție, care pot fi utilizate pentru aceste produse bonus utile.

Puteți valorifica punctele încă de la prima comandă. Nu trebuie să o așteptați pe următoarea. Și dacă nu utilizați toate punctele bonus dintr-o singură dată, este în regulă! Punctele bonus sunt stocate în contul dvs. și le puteți utiliza data viitoare. Punctele bonus sunt valabile un an. Schema de bonusuri este destinată doar clienților.

Cum pot câștiga puncte bonus?
  1. Câștigați 1 punct bonus pentru fiecare 2 RON cheltuiți la noi. Fiecare produs este marcat cu numărul de puncte bonus primite, dacă îl cumpărați. Nu se aplică pentru ochelarii de soare.
  2. Abonați-vă la newsletter-ul nostru și primiți 50 puncte bonus!
  3. Etichetați-ne (tag) pe Social Media folosind #lentiamo sau @lentiamo și primiți 50 de puncte bonus!
  4. Logați-vă prin contrul vostru de Facebook pentru a obține încă 75 de punte bonus!

Ne-ați etichetat deja într-o postare? Spuneți-ne scriindu-ne un mesaj!

Am uitat parola

Nu vă faceți griji, se poate întâmpla oricăruia dintre noi! Vă păstrăm parola într-o formă codificată din motive de securitate. Acesta este motivul pentru care nu îl putem retrimite dacă l-ați uitat. Vă vom trimite o nouă parolă la adresa dvs. de e-mail, pe care o puteți modifica de îndată ce v-ați autentificat în contul Lentiamo. Puteți să solicitați aici o nouă parolă.

Îmi pot schimba datele de contact?

Puteți să schimbați adresa de e-mail și numărul de telefon aici în secțiunea client. Vă rugăm să fiți precauți în timp ce vă schimbați adresa de e-mail. Este autentificarea dvs. în secțiunea client. În secțiunea clienți, puteți schimba parola, dacă doriți să faceți acest lucru, întrucît puteți modifica adresa de livrare în timp ce plasați o comandă.

Cum îmi pot șterge contul?

Bineînțeles că am fi tristi dacă ați dori să-ți ștergeți contul Lentiamo. Dacă doriți să faceți acest lucru, puteți să ne sunați sau să trimiteți un e-mail la info@lentiamo.ro. Am dori să știm motivul, dacă doriți să îl împărtășiți cu noi. Întotdeauna vrem să ne îmbunătățim serviciile.

Informațiile cardului meu de credit sunt stocate în siguranță?

Detaliile cardului dvs. de credit sunt stocate într-o formă criptată. Suntem pe deplin conform cu GDPR și nu stocăm informații sensibile. Prin urmare, este sigur să stocați informațiile despre cardul dvs. de credit atunci când plasați o comandă. Aceasta face ca o următoare comandă să fie mult mai rapidă data viitoare!

Cum repet o comandă?

Repetarea unei comenzi nu a fost niciodată mai ușoară! Puteți găsi butonul „Repetați comanda” pe pagina noastră de start dar și în contul dvs., în secțiunea client.Găsiți comanda cu produsele pe care doriți să le comandați și faceți click pe buton!

Cum pot seta un memento pentru a plasa o comandă repetată?

Avem o funcție care vă va scuti puțin de griji. În secțiunea client sau pecontorul de Lentile, puteți seta o dată. Memento-ul nostru vă va aminti prin e-mail când trebuie să cumpărați lentilele de contact.

Mă pot abona sau dezabona de la newsletter?

Sigur ca da! Puteți să vă abonați la newsletter aici. Vă vom informa în mod regulat despre ofertele noastre speciale, reduceri și produse noi. Dacă doriți să vă dezabonați, puteți găsi un link în fiecare newsletter. Vă rugăm să ne spuneți înainte să vă dezabonați ce nu vă place și ce ar trebui să îmbunătățim. Vom lua în considerare și vom trata fiecare opinie pentru că dorim să continuăm îmbunătățirea serviciilor noastre.