Apăsați aici pentru a comanda telefonic: 0800 400 156

Retailer European 17 țări din Europa

Autentificare

Politica de returnare

Garantat primiți banii înapoi în maxim 30 zile calendaristice

Puteți returna un produs pe care l-ați comandat de la noi în maxim treizeci (30) zile calendaristice după ce ați primit confirmarea comenzii dvs., fără penalități. Perioada de 30 de zile include 14 zile pentru a rezilia contractul și 14 zile pentru a trimite bunurile înapoi la comerciant, fiecare dintre aceste doua termene fiind de cel mult 14 zile. Acceptăm returnarea lentilelor de contact, ochelarilor de soare sau a altor accesorii doar în ambalajul lor original, întreg și nealterat. Excepție se face în cazul în care produsul este defect și doriți să faceți o plângere. Lentilele de contact colorate nu pot fi returnate pentru nemultumiri cu privire la culoare.

Motivele unei returnări pot fi:

  • prescripția dvs s-a schimbat între timp și ați dori să shimbați produsul/produsele
  • nu sunt satisfăcut(ă) de calitatea cumpărăturilor mele
  • ochelarii de soare nu mi se potrivesc
  • m-am răzgândit și doresc să returnez
  • produsul expiră înainte ca eu să îl pot folosi
  • produsul prezintă un defect
  • am greșit comanda

Ce trebuie să faceți dacă pachetul ajunge deteriorat

Dacă pachetul dvs. conține bunuri deteriorate și doriți să le înlocuiți, trebuie doar să ne anunțați. Nu trebuie să ne trimiteți produsul deteriorat, completați doar formularul de reclamație de mai jos, iar noi vom rezolva restul. Dacă preferați să vă fie rambursat prețul pentru produsele deteriorate, ne puteți, de asemenea, anunța în formularul de reclamație!

Returnarea și înlocuirea ochelarilor de soare, de vedere și de protecție calculator.

Dacă doriți să returnați ochelarii de vedere, de soare sau protecție pentru calculator, vă rugăm să vă asigurați că verificați următoarele: trebuie să fie în starea lor inițială, inclusiv toate accesoriile (lavetă de curățare și cutie), trebuie să fie trimiși în ambalaje nedeteriorate (toc, ambalaje de hârtie sau plastic, orice stickere, etichete) și Certificatul de autenticitate.

Soluționarea online a litigiilor

Comisia Europeană oferă o platformă de acces liber pentru soluționarea conflictelor on-line dintre client și noi, fără a fi nevoie să recurgă la instanțele judecătorești prin intervenția unei terțe părți, numită Organul de soluționare a litigiilor, care acționează ca intermediar între cei doi. Puteți obține mai multe informații aici

Cum se returnează produsele?

1) Informați-ne că doriți să returnați produsul

Trimiteți un e-mail la returnari@lentiamo.ro, informându-ne că doriți să returnați produsul sau întreaga comandă. Vă sugerăm să adăugați detaliile comenzi dvs., numărul ei cât și numărul LOT al produsului (nu se aplica ochelarilor). Dacă produsul prezintă un defect vă rugăm atașați o poză reprezentativă deasemenea. Acest e-mail trebuie trimis în maxim 30 zile după ce ați primit confirmarea comenzii. Dacă perioada de 30 zile se termină într-o zi de week-end sau zi de sărbătoare națională, în care nu se lucrează, următoarea zi lucrătoare va fi acceptată.

Dacă vă este mai ușor, sunați echipa Serviciului pentru Clienți și ne puteți informa despre returnarea produsului la telefon. Sunați gratuit la 0800 400 156.

2) Împachetați produsul și așteptați curierul

Odată ce ne-ați anunțat că veți returna produsul, noi vom organiza un transport gratuit de la adresa dvs., la o dată agreată de comun acord. Asigurați-vă că produsul sau produsele au fost împachetat(e) cu grijă și ați ales ambalajul corect pentru a nu-l deteriora în timpul transportului. Numărul comenzii dvs. ar trebui să fie înscris pe coletul returnat, nu pe ambalajul articolului, pentru a preveni întârzierea identificării expeditorului.

Atenție – puteți returna produsele comandate cu condiția ca ele să ajungă înapoi la noi în starea lor inițială! Acceptăm returnarea doar în ambalajul lor original, întreg și nealterat, sigilat.
Din motive de igienă nu putem primi returnarea unor soluții sau picături oftalmice dacă sigiliul lor a fost rupt.

În cazul în care produsul returnat este deteriorat, cu semne de uzură, ochelarii de soare sau etuiul/ accesoriile sunt deteriorate sau lipsesc, sau cutia originală a lentilelor a fost desfăcută (iar produsul nu poate fi vândut ca și produs nou) vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi numai o rambursare parțială sau să o refuze, în funcție de amploarea daunelor, evaluată de vânzător.

3) Relaxați-vă și așteptați restituirea banilor dvs. sau schimbul produsului.

Vom returna banii în contul dvs. în termen de maxim 14 zile din ziua în care produsul returnat ajunge la departamentul nostru de returnări și restituiri. Rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda inițială de plată sau orice altă metodă agreată de comun acord, în cel mult 14 zile calendaristice de la retur. Dacă se va alege rambursarea prin bancă, vă rugăm să ne menționați contul IBAN, banca și numele titularului de cont.

Pentru orice alte detalii privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.

Pentru a completa formularul de reclamație cu toate informațiile și fotografiile necesare, dați click pe dreptunghiul de mai jos.

Ultima actualizare a fost efectuată pe 13.08.2021
Completați formularul de reclamație