Reduceri fulgerătoare: Ochelarii de soare sport 🔥

4,9 Evaluare

Autentificare

Cumperi lentile de contact în mod frecvent? Încearcă noul nostru serviciu de expediere periodică!

Ușor de setat și cu livrări personalizate și periodice ale lentilelor. Scapă o dată pentru totdeauna de necesitatea de a-ți aminti (și de a repeta!) comanda obișnuită. Lentilele vor ajunge întotdeauna atunci când vei avea nevoie de ele. Simplifica-ți viața și economisește timp, așa cum fac deja mulți alți prieteni Lentiamo!

Economisește la cumpărături

Nu numai că vei economisi timp și nu va mai trebui să te îngrijorezi de crearea manuală a comenzilor, dar vei obține și o reducere la expedierea periodică a lentilelor de contact. Dacă ești purtător de lentile de contact, zilnic, poți economisi până la 3% pe an. 

Simplifică-ți viața și nu mai rămâne niciodată fără lentile de contact

Lentilele tale vor fi întotdeauna în stoc și le vom expedia la data aleasă de tine, astfel încât să le primești exact când ai nevoie de ele.

Vei avea mereu posibilitatea de a modifica data de livrare sau anula comanda

Te vom anunța cu trei zile înainte de expediere prin SMS și e-mail. Poți amâna sau anula expedierea în orice moment.

Comanda poate fi modificată în orice moment

Chiar dacă ai setat modul de expediere periodică pentru lentilele tale de contact, poți modifica conținutul comenzii, poți adăuga alte articole și chiar poți adăuga cadouri gratuite și produse bonus. De asemenea, poți schimba adresa de livrare ori de câte ori dorești.

Cum mă abonez la expedierea periodică?

Pentru clienții Lentiamo existenți

Dacă ești deja clientul nostru, ești la jumătatea drumului! Tot ce trebuie să faci este să accesezi Secțiunea clienți și să configurezi expedierea periodică pe baza comenzii anterioare.

Configurează expedierea periodică.

Pentru clienții noi

Dacă este prima dată când cumperi de la noi, nu-ți face griji. Va fi posibil să te abonezi la expedierea periodică și să setezi cu ușurință parametrii în timpul procesului de achiziție.

  1. Adaugă în coș lentilele de contact (sau soluția) pe care dorești să le primești în mod constant. Pentru orice alte articole pe care dorești să le primești numai la comanda curentă, bifează butonul "Comandă unică".

  2. Apasă pe butonul "Abonează-te la expedierea periodică" de sub coș. Poți alege cât de des vor fi trimise lentilele tale.

  3. Alege metoda de plată și metoda de expediere.

  4. Expedierea periodică a fost configurată. De acum înainte, te vom informa întotdeauna cu trei zile înainte de expediere.

Întrebări adresate frecvent

Pot amâna data livrării dacă nu voi fi acasă?

Dacă știi că nu vei fi disponibil într-o anumită perioadă de timp, poți modifica data de livrare (sau adresa de livrare) în avans în pagina ta din Secțiunea client. În plus, îți vom trimite un SMS cu trei zile înainte de data preconizată de expediere, astfel încât să ai suficient timp pentru a adapta expedierea viitoare la nevoile tale curente sau pentru a o anula.

Când se efectuează plățile?

Depinde de metoda de plată pe care ai selectat-o. Dacă ai ales să salvezi detaliile cardului tău, contul tău va fi debitat automat în ziua expedierii. În alte cazuri, vă vom trimite o cerere de plată cu trei zile înainte de data preconizată pentru expediere.

Este posibil să renunț la serviciul de expediere periodică?

Da, expedierea periodică poate fi anulată în orice moment din Secțiunea client. Alternativ, dacă data următoarei expedieri nu este potrivită pentru nevoile tale, o poți amâna sau poți schimba temporar locul de livrare.

Eu folosesc lentile torice. De multe ori, acestea nu sunt în stoc și trebuie să aștept să le primesc. Pot conta pe faptul că lentilele vor ajunge la data așteptată dacă aleg expederea periodică?

Da! Cu expedierea periodică, poți uita de timpii de așteptare și poți conta pe faptul că lentilele vor ajunge la timp. Produsele cu termene de livrare mai lungi (cum ar fi lentilele torice sau lentilele personalizate) vor fi comandate de noi cu mult timp înainte, direct de la producători.

Dacă mă mut sau plec în vacanță, este posibil să schimb adresa de livrare sau punctul de colectare?

Adresa sau punctul de colectare pot fi modificate în orice moment pe parcursul anului în Secțiunea client. De asemenea, poți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru asistență. Modificările pot fi efectuate ca o modificare unică sau permanentă. Expedierea periodică este concepută pentru a îți face viața mai ușoară, astfel încât să nu mai trebuiască să îți faci griji pentru achiziționarea lentilelor tale niciodată.

Pot să comand soluțiile, produsele gratuite și produsele bonus împreună cu produsele de expediere obișnuite?

Cu siguranță. Vei putea să incluzi orice articole suplimentare cu transportul tău obișnuit, inclusiv produse bonus.