Puteți comanda și la telefon: 0800 400 156

Octombrie este luna sănătății ochilor la Lentiamo. Aflați de la experții noștri cum să vă îngrijiți cel mai bine ochii și beneficiați de reducerile noastre săptămânale!

Retailer European 17 țări din Europa

Autentificare

42 de sfaturi și trucuri pentru a învinge coronavirusul

Sfaturi și trucuri pentru a învinge coronavirusul


Te simți epuizat și obosit sub povara pandemiei de coronavirus? Nefericit pentru că suferi de izolare socială? Te-ai săturat de restricțiile aparent nesfârșite?

Crede-ne, la fel și noi. De aceea am început să ne gândim la cum să învingem această stare – fără a încălca regulile. Așa că am ieșit, am rămas acasă, am trimis prin e-mail către 200 de prieteni și membri ai familiei pentru a-i întreba cum fac față pandemiei. Am vrut să știm cum reușesc oamenii să-și mențină pozitivismul, să socializeze, să se educe, să se distreze și, pe deasupra, să rămână sănătoși fizic, mental și spiritual.


Sunteți gata să vă condimentați viața de zi cu zi pe timp de pandedemie cu câteva sfaturi și trucuri simple de la oameni reali? Citiți cele mai bune 42 de sfaturi împotriva oboselii din vremurile acestea!


Cum să rămâi sănătos în timpul pandemiei de coronavirus?

  1. Fă o plimbare. În fiecare zi. Funcționează.
  2. Dacă nu este suficient pentru tine, încearcă să faci jogging. Este greu să începi, dar odată ce corpul tău se obișnuiește cu exercițiile fizice, îți vei întări sistemul imunitar și vei elibera endorfine.
  3. Apropo de sistemul nostru imunitar: include dușuri reci alternante în rutina zilnică pentru a stimula sistemul de apărare.
  4. Încearcă să faci mișcare acasă. Cea mai distractivă și reușită metodă este garantată dacă o faci online cu un grup de prieteni.
  5. Începe să asculți cărți audio în loc să vizionezi filme noaptea. Acestea sunt distractive, vei evita luminile strălucitoare înainte de culcare și vei adormi mai repede.
  6. Aerisește bine dormitorul înainte de culcare. Deschide fereastra și bucură-te de aerul rece care intră înăuntru.
  7. Încearcă pilates online. Te va ajuta să-ți relaxezi mintea și corpul se va tonifica.
  8. Renunță la fumat! Când, dacă nu acum, este cel mai bun moment pentru a renunța?!

Care este cel mai bun mod de a practica igiena mentală? Cum să lupți împotriva anxietății cauzată de covid?

  1. Nu petrece prea mult timp urmărind știrile. Rămâi la curent cu cele mai recente reguli (și respectă-le), dar stai departe de negativitatea din jur.
  2. Dacă totuși te simți copleșit, încearcă metoda Wim Hof: respiră adânc de 30 ori repede, inspiră pe nas și expiră pe gură. Apoi respiră și inspiră adânc; ține-ți respirația până când trebuie să inspiri din nou. Apoi inspiră, cât de profund poți, și menține această respirație timp de 10 secunde. În curând vei simți Zenul în tine.
  3. Nu doar pilates ridică spiritul. S-a demonstrat că fratele său mai mare, yoga, previne depresia și anxietatea. Există o activitate mai bună în lockdown?
  4. Un element esențial pentru o bună sănătate mentală este meditația. Descărcă o aplicație de meditație sau obține un manual de meditație. Dacă asta nu te motivează: chiar și Netflix îți arată acum cum să meditezi corect.
  5. Scrie un jurnal. În fiecare seară. Îngrijorările tale vor fi literalmente transferate din capul tău, pe hârtie – și vor rămâne acolo.
  6. Acceptă că în unele zile te poți simți la pământ, nemotivat și trist. Înțelege că nu poți rămâne întotdeauna pozitiv în aceste vremuri ciudate. Acest lucru va elimina o parte din presiune.
  7. Nu te focusa pe greșelile și calitățile rele ale altora. Acesta este momentul pentru a avea în sfârșit grijă de tine!
  8. Termină ceea ce ai început. Nu amâna lucrurile doar pentru că vei avea timp să le faci.
  9. Descarcă Flow-list și notează în fiecare zi trei lucruri care te-au bucurat. Doar asta, nimic altceva – fără planuri de viitor sau griji din trecut.

Cum să lucrezi eficient de acasă în timpul pandemiei

  1. Nu este atăt de important la ce oră te trezești ci la ce oră te duci să dormi. Încearcă să fii în pat înainte de 23 pm. Oricând după miezul nopții înseamnă o ceașcă de cafea în plus a doua zi.
  2. Configurează-ți propriul birou acasă. Acesta poate fi o cameră întreagă sau doar un birou. Este important pentru succesul tău să separi munca de viața privată.
  3. Acest truc poate că nu pare convingător, dar: ia-ți un birou în picioare. Spatele tău îți va mulțumi.
  4. Ia pauze și fă lucruri departe de computer, precum o ceașcă de cafea, prânzul, să speli vasele sau, mhh, să-ți cureți pantofii – orice te distrage de la muncă și de lumina albastră a computerului și a telefonului.
  5. Apropo de lumina albastră, ia-ți o pereche de ochelari protecție pentru calculator. Aceștia blochează undele de lumină albastră. Te vei concentra mai bine, vei avea mai puține dureri de cap și vei adormi mai repede.

Cum să stabilești o rutină zilnică pe timp de pandemie

  1. Păstează o rutină zilnică fixă. Du-te la culcare și trezește-te la aceeași ora – chiar și în weekend, oh da!
  2. Trezește-te cu cel puțin 2 ore înainte de muncă pentru a bea o cafea, a face o plimbare cu câinele sau pentru a citi o carte. Nu poate exista un început de zi mai bun.
  3. Îți va plăcea acest sfat: bea un pahar de vin bun împreună cu partenerul tău, colegul de apartament sau un prieten bun pe Facetime – măcar din când în când. Întreabă-i pe cei dragi cum a fost ziua lor și spune-le despre a ta.

Cum să menții o dietă sănătoasă și echilibrată pe tot parcursul pandemiei

  1. Bea și mănâncă ceea ce îți place, fii bun cu tine. Încearcă însă să incluzi legume delicioase de sezon în dietă și explorează rețete noi.
  2. Înlocuiește cea de-a cincea cafea pe zi cu două pahare de apă cu lămâie.
  3. Gratar! Fie în grădina ta, fie pe balconul tău. Sau gătește în bucătărie o friptură delicioasă (vegană) pentru o seară minunată.
  4. Vorbind de carnea vegană, include înlocuitori pentru carne în dietă și savurează mâncărurile vegetariene sau vegane. Planeta îți va mulțumi.

Cum să înveți lucruri noi și să rămâi educat în ciuda covid-19

  1. Învață o limbă nouă. Ce moment ar putea fi mai bun pentru a te pregăti lingvistic pentru următoarea mare călătorie sau loc de trăit decât acum?
  2. Sau învață să cânți la instrumentul pe care ți l-ai dorit de mult timp.
  3. Rezolvă un cub Rubik. Succes!
  4. Fă cursuri online într-o mare varietate de domenii. Sau urmărește discursuri la universități publice. Sau discuții TED.
  5. Învață-i pe alții ceva la care ești cu adevărat bun.

Cum să te distrezi în viața pe vreme de covid

  1. Joacă jocuri multiplayer precum Overcooked 2 sau Monopoly împreună cu partenerul sau colegii tăi de apartament. Nu fi prea competitiv de dragul gospodăriei.
  2. Pictează dupa numere!
  3. De ce să nu devii grădinar? Începe să cultivi plante în bucătăria ta – ghimbir, avocado, morcovi – chiar și salata crește într-o sticlă.
  4. Crează un videoclip YouTube. Sau construiește un site web.
  5. Rezolvă un puzzle mare. După ce ai terminat, pandemia este aproape gata.

Cum să menții relațiile și prieteniile în lockdown?

  1. Păstrează legătura cu prietenii, familia și colegii. Trimite-le un SMS, sună-i sau trimite-le ceva drăguț acasă.
  2. Încearcă un party pe Zoom.
  3. Chiar dacă nu poți întâlni fizic pe nimeni, este minunat să vezi străini care îți zâmbesc de sub măștile lor. Asta îți va face ziua mai frumoasă.


Ai găsit unul-două sfaturi care să-ți ofere o nouă perspectivă asupra vieții de zi cu zi în pandemia de coronavirus? Atunci împărtășește acest articol cu prietenii, familia sau partenerul tău!